Gál Rita

Humanológus terapeutaként egyéni családterápiás foglalkozást végzek , célom a gyermekek szellemi és fizikai egységének támogatása, önmaguk megismerése, elfogadása és kiteljesedése.
A gyermeki lélek szenzitív, a tévesen értelmezett tapasztalások a személyiség torzulásához vezethet. A feldolgozatlan események stresszt, belső konfliktust, blokkot, elfojtást okozhatnak, amelyek önbizalomhiányt, önállótlan, cselekvésképtelen, visszahúzódó esetleg agresszív magatartást eredményeznek.

A gyermeknevelés nehéz és sok türelmet igénylő feladat. A gyermekvállalás felelősséggel jár. A gyermek lelke fejlődni érkezik ebbe a fizikai világba, hogy megismerje önmagát és visszataláljon eredendőségéhez. Mi szülők biztosítjuk első lépésként számukra a fizikai létben való tapasztalásokhoz a biztonságot, védelmet és a szerető gondoskodást.

Gyermekeink mikor megszületnek, egy alapenergetikával rendelkeznek. Személyiségüket mi szülők formáljuk, alakítjuk. Minden gyermek más, de a tanítani való számukra mindig ugyanaz. Nekünk szülőknek kell megtalálni azt a módot, amelyen keresztül gyermekünk befogadja a szellemi tanítást.

Tapasztalatom az, hogy szülőként nem ismerjük fel azokat a tanulni valókat, amellyel hozzá segíthetnénk gyermekünket egy stabil, kiteljesedett élethez.

Olyan mintákat adunk át gyermekeinknek, amelyek a mi gyermekkorunkban berögzült, megtanult, leutánzott mintáink. A negatív beidegződéseinket, félelmeinket, blokkjainkat sem vesszük észre, ezáltal azt sem, hogy mit adunk mintaként gyermekeinknek.

Az apai és anyai minták különbözők, más feladatokat és értékeket képviselnek.
A gyermekek már a prenatális időszak (magzati kor) alatt, érzékelik, és energetikailag lenyomatként tárolják a szülők feléjük küldött érzelmi hatásokat.
Az érzelmi lenyomat egy egész életen át kísérheti. A szeretet helyett a megfelelés vagy akár az elfogadás vágya jelenik meg a gyermekben, amely az önmegvalósításban gátolja. Azt tapasztalom, hogy a szülők nem tudják, mit, mikor és hogyan tanítsanak meg gyermekeiknek. Melyik fejlődési korszakban mik azok az értékek, amelyeket át kellene adniuk.

Amit tanítanunk érdemes számukra, azok szellemi értékeket képviselnek:

  • Biztonságérzetet, amely nem pénzről szól, hanem arról, hogy érezze a világ barátságos, szép és jó hely.
  • Az elfogadást, amely által megtanulja elfogadni önmagát, hibáival és jó tulajdonságaival együtt.
  • Az önbizalmat, amely által képes lesz önmagában bízni cselekedeteit bátorsággal véghezvinni
  • Megtanulja a szeretetet elfogadni és befogadni.
  • Megtanítani az érzelmeit tisztán a külvilág felé kinyilvánítani.
  • Saját akaratát véghezvinni, önfegyelmet, önkorlátozást gyakorolni.
  • Fontos, hogy megtanulja az érzelmeit, indulatit kezelni.
  • Megtanítani kreatívan gondolkodni, a helyzeteket és problémákat több oldalról megfigyelni, több megoldási lehetőségeket találni.
  • Fontos, hogy tudja, szellemi lény, aki a világban egyedülálló, értékes, és csodálatos.
  • Megtanítani számára mit jelent a test-lélek-szellem egysége.
  • Belső hitét kifejleszteni, hogy bármikor képes legyen saját belső erejére támaszkodni.
  • Szeretném bemutatni, hogy melyek azok az igaz értékek, amelyeket fontosak önmaguk és a világ megismerésére.
  • A legfontosabb, hogy legyen önismeretünk, ismerjék lelki működésüket.

Fejlesztő programom, amelynek célja a gyermekek
érzelmi életének és egyensúlyának tudatossá tétele:

  • A program a gyermekmeditációra és érzelmi-intelligencia fejlesztésre épül.
  • 7-14 éves gyermekek részére, amely a szülők bevonásával, együttműködésével történik.

A nyugodt és kiegyensúlyozott gyermekkor egyre kevesebb gyermek számára elérhető. A mai teljesítményorientált és elvárásokon alapuló világunkban a stressz egyre fokozódik, amely a gyermekek életében is megnyilvánul. Nehezen értelmezik a bennük zajló lelki folyamatokat, érzelmi „zűrzavarban” élnek, amely agresszivitásban, frusztrációban, önkontroll hiányban, koncentrációs zavarban nyilvánulhat meg.

A meditáció lehetővé teszi a lelki nyugalom elérését, az elme lecsendesülését. A meditáció során, egy megváltozott tudati állapot jön létre, ez jelenlét, amelyben megéli önvalóját.
A tudatos jelenléttel, megtisztítjuk az elmét, a gondolatokat, az érzelmeket. Belső élményeket tapasztalnak meg, elfojtott, elnyomott érzelmeket hozhatnak fel, amelyet beszélgetéssel, játékos foglakozással elengedünk.

Érzelmi intelligenciájuk és szókincsük fejlesztésével, egyre tudatosabbá válhatnak.
Felfedezik a külső reakciók mögött meghúzódó érzéseket és érzelmeket. Az érzelmek elfogadásával és tudatosításával, könnyebben értheti meg önmagát és másokat. Képessé válnak arra, hogy az önkontroll segítségével, környezetük felé asszertív kommunikációval közöljék a bennük zajló folyamatokat.

Milyen hatása lehet a meditációnak a gyermekekre?

Kialakulhat egy folyamatos belső lelki nyugalom, mely
• segíti az önállóságban, fejlődik önkifejezése, kreativitása
• támogatja az agy koncentrációs képességét, befogadóbbá, és
nyitottabbá válhat
• fejleszti érzelmi intelligencia szintjét
• növeli önbizalmát, kitartását
• képessé teszi a mindennapi életben éberséggel elvégezni
mindennapi tevékenységeit

RAJZELEMZÉS – feltárja a gyermek személyiségét

A gyermekrajzok üzenetek, itt tárja fel és közli számunkra, amit szavakkal nem tud, vagy nem mer megfogalmazni. Attól függetlenül, hogy a gyermek milyen
kommunikációs szinten áll és mennyit közöl nekünk, rengeteg információval szolgál.
A gyermek azt rajzolja, amit tud a világról és nem azt, ahogyan látja.
Rajzaiban kitárja előttünk lelkének rejtett részeit, tudattalan tartalmakat hoz a felszínre rejtett világából.

A gyerekrajzelemzés a következő problémák esetén segít feltárni a kiváltó lelki okokat:

szorongás
• különböző indokolatlannak tűnő félelmek /pl. sötétség/
• félénkség, önbizalomhiány
• beilleszkedési zavarok
• lehangoltság
• agresszivitás
• figyelemzavar
• szülő-gyermek kapcsolati problémák
• szülők válása okozta traumák

Időpontok:
Csütörtökön: 16:30-18:00 vagy vasárnap 15:00-16:30
Helyszín: Pagoda Tanoda, XV. Szentmihályi út 173. (China Mart) 3/42

Szombaton:10:00-11:30
Helyszìn: Álomfogó-Kreatìv Alkotóműhely, II. Petrezselyem u.10.

GÁL RITA

Humán terapeuta – szülő-gyermek kapcsolatépítő
Tel: 0620-354-9582

KÉRLEK, VEDD FIGYELEMBE, HOGY SIKERETEK KULCSA A TE AKTÍV RÉSZVÉTELED IS A PROGRAMBAN, AMI NAPI 10 PERC GYAKORLÁST ÉS ODAFIGYELÉST IGÉNYEL!

Ha ezen a linken regisztrálsz, az első alkalmat INGYENESEN próbálhatjátok ki! A regisztráció is ingyenes, és a későbbiekben sem kötelez semmire.

Ez is érdekelhet:

Gyermeked neked rajzol – érted mi az üzenete?

Minden gyermek tiszta lélekkel születik

Jól nevelem a gyermekemet? Mivel és mire tanítom őt?

MIRON holisztikus életmód-program – gyermekfejlesztés epigenetikai alapokon

Fejlesztések kicsiknek

Ara Rauch – logopédia, meditáció (gyermek és felnőtt), nevelési tanácsadás

Gál Rita – humán gyermek-terápia, rajzelemzés, gyermekmeditáció

Fejlesztések nagyoknak és felnőtteknek

professzor Bókkon István – ősök mintáinak tudatosítása, kapcsolatok megértése és harmonizálása, tudományos előadások közérthetően

Szabó Emese – lovas coaching, önismeret, motiváció, lóval asszisztált tréningek

Gilján János – életmód-, párkapcsolati és szexuál coach

Varga Zsolt Myrddin – kapcsolat helyreállítása a természet és ember között

Derita mNemos – asztrológia, motiváció, párkapcsolat és életfeladat






Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.