Milyen típusú sport és táplálkozás illik leginkább hozzád a horoszkópod alapján?

A KOShoz illő sport és táplálkozás

Fotó: Pinterest

A KOS emberek általában szép, arányos testalkattal rendelkeznek. Izmos, ruganyos testűek, általában sportos benyomást keltenek.

Ugyanakkor gyermeki lelkükkel szeretik megtömni a pocakjukat, főleg cukros, zsíros ételekkel. Ennek következtében bármely testrészükre képesek hízni. Minél inkább stresszesek, vagy ha ülőmunkára kényszerülnek, akkor még inkább hízékonyak. 

Javasolt mozgás:

Mivel a KOS rendkívül aktív, így a leginkább a szabadban végzett mozgásokat tudja élvezni. Így az úszás, evezés, futás, hegyi kerékpározás is illik hozzá. 

A KOS túlzottan öncélú ahhoz, hogy csapatjátékos legyen. Ezekben a mozgásformákban kevésbé leli örömét. Az aerobic, a köredzések, futás, és minden olyan egyedül is űzhető sport számításba jöhet nála, ahol feszegetheti fizikai teljesítőképességének határait. Harcias lelkének igen megfelelő a box. 

A BIKÁhoz illő sport és táplálkozás

Fotó: Pinterest

Hasonlóan az igazi BIKÁKhoz, e csillagjegy szülöttei is sokszor robosztus alkatúak, ugyanakkor arányosak és nagyon adnak a külsejükre. Mivel csak akkor mozdulnak meg, ha az igazán indokolt, így az amúgy is kerekded formáikra könnyen felszedik a plusz kilókat. 

Táplálkozásuk valójában ideálisnak mondható: Szeretik a sok zöldséget, gyümölcsöt, ugyanakkor hajlamosak ezeket egyoldalúan fogyasztani. Törekednie kell a nagyobb változatosság elérésére, illetve ügyelnie kell, hogy jó legyen a tápanyagok ürítése is. Ezért különösen fontos számára az elegendő víz fogyasztása.

Javasolt mozgás a BIKA számára

A BIKA ne válasszon extrém sportot (kivéve, ha az kifejezetten a hosszútávú kitartást célozza). Futással, kerékpározással, vagy akár futópaddal is erősítse az alsó végtagjait. Igen tehetséges lehet a hastáncban, a tai-chiben, illetve a csi kungban egyarátn. Ha rendszeresen sportol, mindenképpen figyeljen oda a szükséges mennyiségű fehérjebevitelre. Esténként a BIKÁnak is jót tesz egy kis nyugtató tea, mint pl. a valeriána gyökeréből készült ital. 

Az IKREKhez illő sport és táplálkozás

Általában magas, vékony, törékeny alkat jellemzi az IKREKet. Leggyorsabban a hasára, illetve a csípőjére hízik. Mivel alapból keskeny a csípője, a popsikerekedés sokáig nem okoz gondot. 

Táplálkozása maga a káosz. Hol eszik, hol nem, ugyanakkor hajlamos a nassolásra, édeset sóssal váltva rágcsál. Fogyásához az elsődleges megoldandó feladat a táplálkozásának rendezése. 

A munka hevében gyakran megfeledkezik az evésről, vagy egyszerűen nem akar erre időt szakítani, ami nagy hiba. Akár a telefonos riasztások beállításával is kényszerítenie kell magát arra, hogy naponta ötször étkezzen, és közben ne nasizzon. Ez a kulcs formájának megőrzéséhez!

A megfelelő táplálékok

Táplálékának nagy részét tegyék ki halak, zöldségek, illetve C-vitaminban gazdag gyümölcsök! Az IKREKnek sokszor fonts csökkentenie a koffeinfogysztást és a dohányzást is. Ezek valótlan éhségérzetet keltenek, vagy pillanatnyilag elnyomják azt, amikor pedig itt lenne az idő az evésre. 

Az igazi sport az IKREK számára

A legjobb, ha bérletet vásárol egy konciterembe, ahol jó a társaság, és könnyebben telik együtt az edzésre szánt idő. Jól áll neki a szálkásítás, ezt viszont csak nagyon sok sorozattal lehet hatékonyan elérni. Elunja, ha nincs kivel szórakoznia közben. Szereti a csapatjátékokat, és tehetségek az atlétikában, elsősorban rövidtávfutásban.

Sok szeretettel: Derita mNemos

Hamarosan folytatom a RÁK, OROSZLÁN, SZŰZ ideális sport és táplálkozás módjával.

Addig is érdemes lehet elolvasni, mit árul el a horoszkóp ezekről a jelekről:

Mit mutat meg Rólad a horoszkóp – KOS, BIKA, IKREK

Érdekel az asztrológia? Szeretnéd az alapokat egyszerűen elsajátítani? Akkor gondolkozz szimbólumokban! Nézd meg ezt a kis videót, és máris lesz mit alkalmaznod!

Share Button

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük