Az ideális sport és táplálkozás a RÁK, OROSZLÁN és SZŰZ számára

Ideális sport és táplálkozás a RÁK számára

Fotó: Pinterest

A RÁK teste képes talán a legtökéletesebb páncélszerű izomzat kifejlesztésére. Ennek fenntartásához és szépen karban tartásához az idők folyamán egyre többet kell edzenie. Mivel a legkisebb érzelmi probléma hatására megnövekedik a folyadék-visszatartása, így sokszor küzd a hájasság érzetével, miközben csak túlzottan sok benne a víz. A megfelelő folyadék-körforgáshoz igyon elég mennyiségű vizet, és kihagyhatatlan  a vízben tartózkodás, napi 20-30 perc időtartamban. A sós vízben pancsolás kifejezetten jótékony hatású számára.  A RÁK számára ideális sportról a táplálkozási tanácsok után olvashatsz.

Táplálkozási tanácsok a RÁKok részére

A bánatevés és a pukkadásig lakmározás a RÁK fogyókúra legnagyobb ellensége. Ráadásul túlzottan szereti a tejet és a fehérlisztes péksütiket és tésztákat. Fokozottan figyelnie kell a túlterhelésből adódó ételallergia kialakulásának lehetőségére! 

Ezek helyett inkább igyekezzen lédús gyümölcsöket vagy rizst fogyasztani, vízhajtó teákkal kiegészítve, mint pl. a csalán.

A megfelelő mozgás a RÁKoknak

Ha minden vágya a páncélszerű izomzat kifejlesztése, azt valamilyen testépítő teremben tudja sikeresen elérni. Ügyelnie kell a szálkásításra, hiszen a vizet szeretik szövetei visszatartani. Erre a megoldás a sok sorozat, kis súllyal. Személyiségéhez úgysem illik a nagy megterhelés, vagy az agresszív sportok. Lelkének jobban esik az úszás, atlétika vagy a Tai Chi, ami ellazítja.

Az ideális sport és táplálkozás az OROSZLÁNnak

Izmos, erős, vastag csontú, jó felépítésű testalkat jellemzi a leggyakrabban az OROSZLÁNt. Nehezen sérül le vagy betegszik meg, de gyorsan pocakosodik. 

Fotó: Pinterest

Jót tesznek neki a kardioedzések, vagyis minden olyan mozgásforma, amihez sok oxigénre van szükség. Ezek nem csak az izmokat, de a szívet, tüdőt és az érrendszert is megdolgoztatják. Ezek hatékonyabban dolgoztatják le a súlyfelesleget, illetve segítenek a szervezetünk méregtelenítésében.

Kardioezdésekre néhány példa:

  • futás (ez lehet kardio edzés futópadon)
  • tempós séta
  • úszás
  • kerékpározás (ez lehet kardio edzés biciklivel)
  • síelés
  • evezés
  • nordic walking
  • zumba

Ezek valamelyikével váltakozva érdemes minden második napra jógát is beiktatni. Ez testi-lelki felüdülést jelent az OROSZLÁN számra. 

Az ideális táplálkozás az OROSZLÁN részére

Szereti a húsféléket, de köretként szívesen fogyaszt hüvelyeseket, zöldségeket is. Figyelnie kell a kalcium-bevitelre, mert nem minden macskaféle szereti a tejterméket 🙂 

Fogyasszon tisztító hatású teákat, pl. gyerekláncfűből!

Ideális sport és táplálkozás a SZŰZ embertípusnak

Fotó: Pinterest

A SZŰZ általában magas, vékony csontú. Legkönnyebben a has és a csípő tájékára hízik. Meglepő, de sokszor a túlzott aktivitás hízlalja: nincs ideje pihenni, a szervezete ezért vészes raktározásra kapcsol, hogy kellő energiát biztosítson számára.  

Táplálkozásával alapvetően nincs különösebb gond. Szereti a zöldségeket, gyümölcsöket, sokszor eszik keveset, és változatos étrendet tart. Általában nem kell fogyókúráznia, mindent ehet, amit szeret. 

Ugyanakkor tipikus SZŰZ férfi munka az informatikus. Nekik nagy ellenségük a gyorsételek, és a munka közben bekapott egy-két falat, folyamatosan. Figyeljen rá, hogy ne csak elüsse az éhségét, hanem rendesen egyen, de napi 5-6 alkalomnál ne többször. 

Az ideális sport a SZŰZ számára

A SZŰZ alapvetően finom lelkületű, érzékeny, mint a mimóza. ezért csak ezt az aspektust figyelembe véve nem ajánlottak neki a durva, erőszakos sportok. Természetesen egy BIKA vagy KOS Mars már behozhatja ezt is a megfelelő sportok közé. 

Általánosságban nézve inkább való neki az aktív pihenés minden formája: kellemes séta a párjával, kerékpározás, tollasozás stb. De bármilyen sportban kiemelkedő tehetségű lehet, ami figyelmet, koncentrációt, precizitást, szorgalmat igényel. 

Gyakran van székrekedése, ezért is fontos a mozgás, illetve az emésztést serkentő hashajtó teák fogyasztása, és a sok víz ivása.

Sok szeretettel: Derita mNemos

Hamarosan folytatom a MÉRLEG, SKORPIÓ, NYILAS részére ideális sport és táplálkozás módjával.

Addig is érdemes lehet elolvasni, mit árul el a horoszkóp a RÁK, OROSZLÁN és SZŰZ jelekről:

Itt elolvashatod, milyen a megfelelő sport és táplálkozás a KOS, BIKA és IKREK számára.

Ha már kicsit járatos vagy az asztrológiában érdekes lehet, hogyan működnek az asztrológiai házak. A videóból egyszerűen tudhatsz meg fontos dolgokat róluk.

Share Button

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük